GY.I.K.
Igyekeztünk összeszedni minden fontos kérdést és választ, ami felmerülhet benned. Ha mégsem találtad meg, amit kerestél, írj nekünk a hello@pizsistore.hu-re.
Milyen értékek jellemzik a brandeteket? | A PIZSI missziója a pihenésre szánt idő fontosságának hirdetése és a minőségi alvás megteremtése. Szeretnénk, hogy minden nő számára elérhető legyen egy olyan pizsama, amely minőségi, csinos és sok-sok évre szól. A fenntarthatóság a kezdetektől nagyon fontos számunkra, erről bővebben itt olvashatsz. |
Hol készülnek a pizsamák? | Minden darabunk Magyarországon készül olyan varrodákban, ahol a dolgozók megfelelő körülmények között, megfelelő bérért dolgoznak. |
Milyen méretű pizsamát rendeljek magamnak? | A méreteket az adott termékek oldalán találod meg. |
Hogyan tudom törölni vagy módosítani a rendelésemet? | Kérlek, írj nekünk a hello@pizsistore.hu email címen keresztül. |
Hogyan tudok fizetni a webshopban? | Jelenleg bankkártyával és előreutalással tudsz fizetni. |
Tudok külföldi rendelést leadni? | Igen, erről bővebben a "Szállítás" menüpontban tájékozódhatsz. |
Mennyi idő alatt kapom meg a csomagomat? | Erről bővebben a "Szállítás" menüpontban tájékozódhatsz. |
Mi történik, ha nem tetszik a termék, amit kaptam? |
14 napon belül elállhatsz a rendelésedtől, és INGYENESEN vissza tudod küldeni nekünk a terméket a Packeta csomagpontokon keresztül. Ebben az esetben kérlek, hogy írj nekünk emailt a hello@pizsistore.hu-ra. |
Mi történik, ha hibás terméket kaptam? |
Hibás teljesítés esetén 1 éved van arra, hogy jelezd nekünk a hibát. INGYENESEN visszaküldheted a terméket, mi pedig igyekszünk azt mihamarabb kijavítani. Ha ez nem sikerül, akkor kicseréljük a terméket vagy visszautaljuk az árát. Amennyiben az első egy évben a terméked anyaghiba vagy varrási gondatlanság miatt meghibásodik, szintén a fentiek érvényesek. A hordásból eredő hibákért nem tudunk garanciát vállalni. |