GY.I.K.

Igyekeztünk összeszedni minden fontos kérdést és választ, ami felmerülhet benned. Ha mégsem találtad meg, amit kerestél, írj nekünk a hello@pizsistore.hu-re.

Milyen értékek jellemzik a brandeteket? A PIZSI missziója a pihenésre szánt idő fontosságának hirdetése és a minőségi alvás megteremtése. Szeretnénk, hogy minden nő számára elérhető legyen egy olyan pizsama, amely minőségi, csinos és sok-sok évre szól. A fenntarthatóság a kezdetektől nagyon fontos számunkra, erről bővebben itt olvashatsz. 
Hol készülnek a pizsamák? Minden darabunk Magyarországon készül olyan varrodákban, ahol a dolgozók megfelelő körülmények között, megfelelő bérért dolgoznak. 
Milyen méretű pizsamát rendeljek magamnak? A méreteket az adott termékek oldalán találod meg. 
Hogyan tudom törölni vagy módosítani a rendelésemet? Kérlek, írj nekünk a hello@pizsistore.hu email címen keresztül. 
Hogyan tudok fizetni a webshopban? Jelenleg bankkártyával és előreutalással tudsz fizetni. 
Tudok külföldi rendelést leadni? Igen, erről bővebben a "Szállítás" menüpontban tájékozódhatsz.
Mennyi idő alatt kapom meg a csomagomat?
Erről bővebben a "Szállítás" menüpontban tájékozódhatsz.
Mi történik, ha nem tetszik a termék, amit kaptam?

14 napon belül elállhatsz a rendelésedtől, és INGYENESEN vissza tudod küldeni nekünk a terméket a Packeta csomagpontokon keresztül. 

Ebben az esetben kérlek, hogy írj nekünk emailt a hello@pizsistore.hu-ra.

Mi történik, ha hibás terméket kaptam?

Hibás teljesítés esetén 1 éved van arra, hogy jelezd nekünk a hibát. INGYENESEN visszaküldheted a terméket, mi pedig igyekszünk azt mihamarabb kijavítani.

Ha ez nem sikerül, akkor kicseréljük a terméket vagy visszautaljuk az árát.

Amennyiben az első egy évben a terméked anyaghiba vagy varrási gondatlanság miatt meghibásodik, szintén a fentiek érvényesek. 

A hordásból eredő hibákért nem tudunk garanciát vállalni.